Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

γλύκες σκέψεις.... :)

Δε θελω τα επαγγελματα απου ναι στην ρουτινα μελισσοκομος θα γενω οσα τον Κουφοντινα!!


Ο Chuck Norris κάνει γαργάρες με μέλι.



Ήξερες ότι...Το μέλι είναι το μόνο τρόφιμο που δεν χαλάει. Βρέθηκε μέλι στους τάφους των Αιγυπτίων Φαραώ, το οποίο δοκίμασαν οι αρχαιολόγοι και δήλωσαν ότι ήταν βρώσιμο.




http://www.youtube.com/watch?v=4diPo_yN5Zs


https://www.facebook.com/pages/%CE%9C%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%A3%CE%A3%CE%91-%CE%95%CE%9D%CE%91-%CE%98%CE%91%CE%A5%CE%9C%CE%91-%CE%A4%CE%9F%CE%A5-%CE%98%CE%95%CE%9F%CE%A5/138608819520881?ref=stream




το μελι ειναι γλυκο οσο και το ονομα σου, ..μα πιο γλυκια κι απο αυτο, ειναι η αγκαλια σου!!



τις μέλισσες της αγαπώ μόνο για ένα πράμα, γιατι ειναι του θεού και αυτές ένα θαύμα!



για σενα εβγαλα εγω 1000 οκαδες μελι, και ολη την γλυκαδα του, την γευωνται οι αγγελοι!!


πριν δυο μηνες σου 'δωσα ενα βαζακι μελι, και μου φτιαξες και μου δωσες, το τελειο ..παστελι!!




έχω μια φίλη μοναχή 
που είναι η μέλισσα μου
και την προσέχω συνεχώς
γιατί είναι η ομορφιά μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου